14 Kasım 2010 Pazar

nedenler, sebepler ve sonuçlar.

sevgili günlük.

bugün manasız bir mutluluk içindeyim. bilirsin ben her sabah mutlu uyanırım ama bazı günler nedense içim içime sığmıyor. üstelik normalde ben pazar günlerini pek sevmem. herkes tatil yapıyor, böyle sanki gün akmıyor falan ya gıcık oluyorum. neden yapıyorlar? yapmasınlar!! keşke her gün pazartesi olsa! gerçi son üç aydır kendime bu kadar işkolik olmamam konusunda  yaptığım telkinler biraz işe yaradı. gene sevmiyorum pazar günlerini o kadar ama en azından uzuuun süren arkadaş kahvaltı muhabbetlerine katıldığımda eskisi gibi "benim yapmam gereken o vardı. bu vardı. şu da vardı. daha neler vardı. ne işim var burdan benim ülen?!" tedirginliğine girmiyorum. gittikçe daha normal biri oluyorum günlük çok mutluyum. ha evet mutluluk... az önce bir arkadaşım "bugün çok mutluyum" lafıma çok bezgin bir ses tonuyla karşılık verdi :

"üfff hep öylesin."
"evet ama bugün daha mutluyum"
"aferim"
"..."
"çok gıcıksın lan sen!"
"niye be?"
"sus öylesin işte!... neden peki?"
"ne neden?"
"neden mutlusun bişi mi oldu?"
"yoo. bi nedeni yok."
"nası yok? dün naptın sen?"
"tiyatroya gittim"
"ayağın geçti mi ki?"
"yooo"
"eee?"
"e sıkıldım evde"
"daha kötü olursa görürüm ben senin sıkılmanı!"
"bişi olmaz"
"oyun güzeldi herhalde"
"cık. kötüydü. son 3-4 senedir izlediğim en kötü oyundu hatta"
"hadi be!"
"evet"
"ee başka ne yaptın?"
"kahve falı baktık"
"aaa!! eee?"
"nuri iyem protreleri gibi çıkmışsın dedi"
"hahaha o ne demek lan!?"
"eheheh güzel bişey"
"başka?"
"bi de hiperaktivitem varmış"
"falda mı çıktı?"
"yok bu uzman görüşü"
"hadi ya"
"hııı"
"e nolcak?"
"bişi olmıcak. meditasyon yapman lazım dedi"
"ee yapıcak mısın?"
"bilmem. insan mutlu omak için yapmaz mı meditasyon falan? ben zaten mutluyum"
"ahahah doğru... bak bi daha nedensiz mutlu olduğunda arama beni! sinirimi bozma!"
"yok be özledim diye aradım"
"aa canım benim. ben de özledim. gelsene bana?"
"yok ben çalışcam!"
"ağzına ediyim heval!!"

...

yani ben bu "mutlu olmak için neden olması gerek" mantığını anlayamıyorum günlük. sen anlarsan bana da anlat olur mu?

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Et