12 Kasım 2010 Cuma

çok mu şey istiyorum?

hayat hızla değişiyor,
biz de öyle.
bu değişimlere bayılıyorum ben.
"cidden" bayılıyorum.
sabit olmayı,
aynı döngüde durup durmayı sevmiyorum.
devamlı değişeyim istiyorum.
devamlı değişsin istiyorum herşey.
devamlı süprizler olsun.
devamlı öğreneyim istiyorum.
devamlı öğrenebileceğim insanlar olsun istiyorum hayatımda,
kurcalayabileceğim.
onlar da değişsinler istiyorum devamlı.
kendi içlerinde ama.
bende değişmesinler.
ben de onlarda.
devamlı şaşırayım istiyorum.
bir insin bir çıksın istiyorum hayat.
bir insin bir çıksın duygularım istiyorum.
kalbim hep hızla çarpsın istiyorum.
her çekim günü mesela.
uykuya kalanlardan değil,
uyuyamayanlardan olmak istiyorum.
her çekim öncesi ben, uyuyamamam ki!
o değişmesin istiyorum.
her yazdığımda sanki dünyanın en önemli işini yapıyormuşum gibi hissetmek istiyorum.
iyi yazdıklarımı
-buraya koymaya kıyamadıklarımı mesela-
birkaç dosta okutmak istiyorum.
onlar bitirene kadar heyecandan ölmek istiyorum.
eleştirilmek istiyorum.
bozulmak istiyorum.
belki biraz da hırslanmak.
beğenilmek istiyorum.
içlerinde olmayan bir duyguyu uyandırmak istiyorum mesela.
ya da içlerinde olana ortak olmak.
arkadaşla sıcak şarap hayalleri kurmak,
çok mühim mesele gibi "elma mı portakal mı" tercihi üzerine bir saat konuşmak istiyorum.
her randevuda "acaba kaçsam mı?" diye düşünmek istiyorum ciddi ciddi.
korkmak istiyorum.
ardıma bakmadan kaçmayı istemek istiyorum.
kaçmayacağımı bilmek istiyorum.
yüzleşmek istiyorum mesela.
bağırmak istiyorum.
bazen de haykırmak.
sonra oturup sakinlemek.
sonra gülmek kendime.
gülmek ne kadar değiştiğime.
bu değişimlere bayılıyorum ben.
"cidden".

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Et