6 Temmuz 2010 Salı

Günlük?! Hadi canım!!

Blogu bir sinemacı günlüğü diye açtım ama burası pek günlük gibi olmadı farkındayım. Aslında yazıların çoğu da hazır ama bir fırsat bulup toparlamam lazım. Her ne kadar blog meselesinde iddialı olmasam da herşeyi olduğu gibi bunu da garip bir ciddiye alma durumum var. Yazdığım herşey, her kelime birileri okusun ya da okumasın çok önemli gibi geliyor. Neyse diyeceğim o ki bu aralar işlerim fena halde yoğun. Günler, geceler bana yetmiyor. Yakın zamanda da yetecek gibi görünmüyor ama en azından biraz daha çaba harcamak konusunda kararlıyım.

Son zamanlarda da iş dışında kendime ve arkadaşlarıma zaman ayırdığım tek gün Unirock Festivalinin 2. günü oldu. Onda da mesleki refleks olarak konseri izlemek-dinlemek yerine fotoğraf çekmekle geçirdim. Zaten yorgundum daha da yoruldum ama işin aslı çok da keyifliydi. Fotoğrafların çoğu makinede ama zamanla buralarda yayınlarım sanırım. Bir göz atmak isterseniz linki aşağıda. Şimdilik bu kadar yakın zamanda görüşmek üzere.

http://hevalhazal.deviantart.com/

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Et