19 Aralık 2009 Cumartesi

Kısa İyidir

Bir süredir işlere kendimi fena kaptırdım, blogla ilgilenemedim farkındayım. Zaten yeni olan bir blogla ilgilenmemek de biraz ayıp tabii. Biraz kendimi toplayıp geri geldiğimde ise blogda bir şeylerin ters olduğunu gördüm. Bir yandan kendi yazılarım bir yanda festival duyuruları sanki iki ayrı dünyadan iki ayrı insanın yazdığı bir alan gibi. İşin aslı çok hoşuma gitmedi. Bu sebeple kısa filmle ilgili duyuru ve yazıları toparlayacağım ayrı bir blog açma kararı aldım. Almamla açmam da bir oldu. Aşağıda linkini bulacağınız diğer blog sadece kısa filmle alakalıdır. Sadece festival ve yarışma duyurularını değil aynı zamanda kısa filmle ilgili deneyim, yazı ve röportajlar da yayınlamak niyetindeyim. Kısa İyidir ismi de bizim kısa filmle ilgili hazırladığımız programdan alınma. Bir süre sonra programın içeriğindeki konuları da eklediğimizde oldukça güzel ve geniş bir içeriğe sahip olacaktır benim de şahsi hayatım olan bu bloga bulaşmayacaktır diye düşünüyorum. Bazılarınızın bu duyurularla alakalı burayı takip ettiğini bildiğimden bu haberi duyurmak ve beni izlemekten vazgeçmeniz halinde herhangi bir kırgınlık olmayacağını belirtmek isterim :)


Sevgiler.
Heval.


0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Et