8 Aralık 2009 Salı

Film Müziği

Herkese tekrar merhaba. Bayadır ilgilenemedim sayfayla işlerden dolayı ama az kaldı dönüyorum. Öncesinde de küçük bir haber duyurayım dedim. (Bunu yaz diyen Elke'ye de ayrıca teşekkür edeyim yeri gelmişken)

Kısa film çekenler bilir festivallere veya yarışmalara filmlerinizi gönderdiğinizde sizden filminizde kullandığınız özgün eserlere dair telif hakları ya da gerekli izinleri almış olmanızı isterler. Bu özellikle de müzik kullanımı söz konusu olduğunda daha da ciddi bir hal alır. Filmlerinizde kullandığınız müziğin filme özgü olması ya da en azından gerekli teliflerinin alınması veya kullanım izninin alınması hem sizin hem filminiz açısından doğru ve profesyonel bir yaklaşım olacaktır. Üstelik bu tarz ortak çalışmalarda iki tarafında birbirini teknik ve fikirsel olarak geliştireceği çok açık. Bu sebeple bana gelen bir mesajı aynen sizinle paylaşmak istiyorum.

Heval Hazal Kurt


"Merhaba. Arkadaşların çektikleri kısa filmelere "özgün" müzik yapma teklifinde bulunmak istiyorum. Hiçbir maddi karşılık beklemeden yardımcı olabilirim. Yaptığım müzikleri iş başvurularında referans olarak kullanacağım.Grup üyelerine benim adıma toplu mesaj atarsanız çok memnun olurum.cetin.karahan82[at]gmail.com 'dan mail ile ulaşabilirler"

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Et