9 Eylül 2010 Perşembe

bayram gelmiş

sevgili günlük.

bu bayramda da her zaman olduğu gibi pek çok tebrik ve kutlama mesajı aldım. çevremdeki insanların bu kadar dindar ve ısrarcı olması beni ne kadar mutlu ediyor anlatamam. herkesin tutkuyla sarıldığı bir şey olmalı hayatta diye düşünürüm hep biliyorsun. ayrıca yıllardır aynı insanların aynı sabırla benzer mesajları atması irade ve tutarlılık adına çok önemli. bu kararlılığı her gördüğümde geleceğimizin ışıl ışıl parıldadığı günleri görebiliyorum. bu bayram paranoyak ailelerinden ve fanus hayatlarından kaçıp kapıya gelebilecek çocuk potansiyeli için aldığımız ama her sene olduğu gibi elimizde patlayan çikolatalardan bolca yediğim için merak duygum da pek yoğun. o yüzden birine sordum: "ateistim lafının nesini anlamadın?" diye. dediğine göre hala umudu varmış benden. her sene dini günlerde mesaj atmaya devam edecekmiş. :) ortaokuldaki din hocam da çok umutluydu. hala öyle midir acaba?

şu çikolatalardan daha kaldı mı acaba?!

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Et